Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן הדפסה
נושא:

היי גלית


מחבר ההודעה: אבי-מ- דוא"ל לכותב
בתאריך: 25/05/2010 14:52:53
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
הדפסה
הרבה שאלות, אכן העופרת רעילה, אך אם קיים צינור עופרת ואת לא באה עימו במגע, לא מבשלת בו וכיו"ב, אין בעיה להשתמש בעופרת, הפאניקה הינה של "ההדיוטים" שאינם מבינים את הנושא, אזי "אחדש לך" גם אזבסט מסוכן, נו אז לא משתמשים באזבסט, רק צריך לדעת כיצד, וכך אף כור אטומי מסוכן, רק מה צריך לדעת לתפעל אותו כנדרש...

אם הצינור שיוצב ולא יהיו בו פתחים, אזי לא יהיה ריח, בדיוק כמו כל צינור אחר, אם יש פתחים, או חיבורים לא תקינים, אזי הריח ידלוף, הכל תלוי בביצוע.

בידוד צינור עופרת, לא דורש בידוד נוסף, אך זאת תלוי בזויות של הצינור, בעובי העופרת וכיו"ב, וכן במפלס הרעש הנוצר, מאחר ולא ניתן כרגע לדעת מהו מפלס הרעש, אזי ייתכן כי רק בשלב מתקדם יותר ולאחר פעילות שוטפת של הבנין, ניתן לדעת אם יש צורך בבידוד נוסף, אך לא בשלב מוקדם שכזה.

זה שדיירים אחרים ביטלו, זה עניינם וכל אחד רשאי לבצע את מה שהוא מעוניין, מאידך אילו היו ברשותי התכניות, ייתכן שהייתי ממליץ למשל גם על בידוד דלת השרותים, או הפניית הדלת לכיוון אחר, תלוי גם בעובי הקירות ועוד, כך שלהשיב עניינית על שאלתך, זה בלתי אפשרי, כל המענה שלי הינו עקרוני בלבד.