יתכן כי אני טועה, אך להרגשתי ניראה שבהרבה מהתשובות שלך אתה מנסה לנטוע פחד בלב השואל בכדי שיזמין איש מקצוע בתשלום מכיוון שאחרת אין סיכוי לפתור את הבעיה. לדעתי העיקרון של הפורום זה לנסות לעזור ולכוון ורבים וטובים עושים זאת נאמנה ופשוט מתגלים כמקצוענים אמיתיים !!! (לדוגמה ירמי...).
אבי, אינני יודע אם מדיניות ההפחדה תורמת לעסקים אך לדעתי תקנה את עולמך אם תחדל לעשות כך מכיוון שאין ספק כי אתה הכן מקצוען אמיתי !!!
ייתכן שרק אני חושב כך, בכל אופן כך את זה כחומר למחשבה.
בהצלחה