באקוסטיקה לא משתמשים ב- %, וכל מי שמשתמש ב- % בנושא האקוסטיקה, תברח ממנו כל עוד אתה יכול, מאחר ורמות הקול/הרעש הינן עוסקות ב- דציבל, שהינו לוגריתמי, ולא באחוזים, אני מקוה שהבנת את זה???...
כל חומר מבודד אקוסטי, יעל לתחום מסויים של תדירויות, והיצרן של החומר מציין זאת, כן מציין רמת nrc, שהינה ממוצא כללי של כל התדירויות, ז"א שאם ה- nrc שלו למשל 50 דצ´, זאת אומרת שרמת הבידוד שלו הינה הנחתה של 50 דצ´, מאידך החומר הזה יעיל לממוצע של כלל תידוריות השמע אך, לא ספציפית לתדירויות מסויימות, דהיינו גם ברמת בידוד של החומר 50 דצ´, ומעבר לו מפעילים מוסיקה ברמץ leq, ממוצע שווה ערך של כלל התדירויות 50 דצ´, גם אז תשמע חלק מהצלילים, מאחר ואין כמעט חומר המסוגל לבודד את כל התדירויות בעת ובעונה אחת, דהיינו לכל חומר יש אמפליטודה/משרע של תדירויות להן הינו מתאים...