מה בין כל זה לבין שאלה על בידוד אקוסטי לצנרת?
הקבלן לא יצר צינור חדש.
הוא רק הסיט את הצינור הקיים למקום אחר.
לצינור הזה מחוברים 3 דברים: אסלה, מקלחת, כיור. הם מחוברים כולם יחד לצינור 4 צול. החיבור מעל גובה התקרה.כך זה היה החל מבנית הבית וכך זה נשאר. הוא עובד רק מתחת לתקרה ולא יחצוב בה בשום פנים ואופן מסיבות של נזק לקונסטרוקציה.
עזוב את קבלן השיפוץ, הוא קבלן מורשה ואחראי מאד.