בתקן 2752 יש סעיף שלדעתי בהחלט מאפשר שימוש בבטון עצמו כאיטום. להלן הציטוט-
א.3.3.1.1- כללי
אפשר לתכנן מבנים מבטון מזוין למצב של מינימום חדירות מים לתוך המבנה, ללא מערכת איטום
נוספת, באמצעות ההנחיות של תקן זה והתקן הישראלי ת"י 2752 חלק ,1 ושל תקנות התכנון
והבניה. כאשר הבטון המזוין מושם בצורה נכונה, תוך ציפוף הבטון והימנעות מכיסי היפרדות,
אפשר להניח שתהיה לבטון עמידות טובה לחדירת מים