Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן הדפסה
נושא:

בטון אוטם


מחבר ההודעה: גיורא פולאיטום- דוא"ל לכותב
בתאריך: 24/11/2024 11:01:27
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
הדפסה
שלום יהודה
לא בדיוק...
אכן קיימת שיטה להפוך את הבטון עצמו לשכבה אוטמת, באמצעות תוסף גבישי ("קריסטלי") אבל-
מדובר בשיטה מורכבת ויקרה שמצריכה ביצוע של היציקה והטפסנות באופן שונה לגמרי מהמקובל וגם צריך עבודות פיקוח והשלמות שונות שבלעדיהן אין ערך לשיטה הזו, שהרעיון העיקרי בה הוא העשרת הבטון בתוסף אשר בתגובה לרטיבות מתנפח וממלא את החללים הריקים בתוך הבטון לאחר יציקתו ובמשך שנים.
חברה שמציעה שירות מלא וביצוע שיטת איטום זו כולל הספקת התוסף ונותנת אחריות לתוצאה (ניתן להתסמך..)היא נקראת PBS ישראל ע"ע והתוסף שהם משתמשים בו נקרא XYPEX

קיימים גם מותגים אחרים של תוספים גבישיים כגון פנטרון שנמכרים כמוצר מדף, אבל ללא ביצוע נכון ומוקפד של כל המערכת הסיכוי להצלחה קלוש.

אפשר כמובן רק לשפוך את התוסף לבטון כדי להגן על הבטון מקורוזיה אבל במקרה כזה בהחלט לא ניתן לבנות על אטימות הבטון .
בברכה, גיורא

נ.ב- הצורך ליישם מערכת איטום אך רק לפי מפרט טכני מלא ובאופן קפדני כפי שציינתי לעיל לגבי איטום גבישי נכון בעצם לגבי כל שיטת איטום, אם מעוניינים בהצלחה...