מדובר במרפסת חיצונית בבית קרקע
אם אני מבין אתכם נכון מרפסת כזו לא אטומה מלמטה ומים גשמים שיורדים עליה או ניגרים מעליה אם הריצוף מספיק אטום או יורדים לחול שמתחת לריצוף ומשם גם לחול או האדמה שמתחת לבית. עד פה נכון?
מעבר לכך, קו התפר בין המרפסת לבין הסלון, רצוי שיהיה אטום.
אם כך, אם מי שחורץ את החריץ וקודח את החורים ידאג שקו התפר בין המרפסת לבין הסלון הוא אטום, האם הגנתי על עצמי מספיק?