שלום גיורא
האם יש בכלל על פי חוק אפשרות לשלוח מכתב התראה מעורך דין לדיירים שגרים בשכירות מעלינו בגין הפרעה בלתי נסבלת של צעדים וגרירת רהיטים וכל מיני רעשים לא מוסברים.
מה ניתן לעשות?
הם טוענים שהם סך הכל הולכים בבית ואנחנו מתחת מרגישים כאילו מתנהלת התחנה המרכזית מעל ראשנו .
הפרעה נוראית ואי אפשר לחיות עם זה.
כל הזמן צעדים בתקרה שלנו.
אודה לטיפים או עצת זהב