שלום רון
לדעתי לא מדובר בסדקים קטנים ובודאי שלא "נימיים"..
על פי הצילום שצירפת נראה שמדובר במצב אופייני לבלאי של תשתית בטון -עניין שקורה כאשר בבטון הקיים בתשתית ,ברזלי הזיון סמוכים לפני השטח ולכן מחלידים.
על פי הצילום נראה שקיים מקטע מנותק של טיח ובטון שעומד לנשור-ראה על גבי הצילום המצורף.
הטיפול במקרים כאלה הוא הסרת הקטעים הפגועים של טיח ובטון ושיקום הבטון לפי מפרט טכני שניתן למצוא בשפע בגוגל, ובהמשך לשיקום אפשר ליישם שכבת גימור מתאימה לקיים.
לשאלה האם זה הגורם לרטיבות שאיתרת בתוך הדירה-התשובה יכולה להינתן רק על ידי בדיקה בדירה עצמה , תיקונים ומעקב בתהליך של ניסוי וטעיה .
אציין כי איבחון ליקויי איטום דורש ידע וניסיון וכי איבחון של בעיות איטום בהקשר של חלונות הוא המסובך והקשה ביותר..
בברכה
גיורא