להמלצה לחולה לאבחן את עצמו בעצמו ולבחור את הטיפול בלי רופא...
או אולי משהו שיותר קרוב אליך -המלצה לתכנן דירה בלי להתיעץ עם אדריכל..
בכל מקרה, אם לשפוט על פי הסטטיסטיקה הפרטית שלי על סמך המקרים שיצא לי לפגוש של איבחון ותיקון באופן עצמאי או ביעוץ בלתי מקצועי (קבלן, שכן, אינסטלטור...)- האבחנה היתה שגויה והעלות של העבודות שבוצעו בעקבות האבחנה ירדה לטמיון..
בברכה , גיורא