הוא חומר חדש שלא שמעתי עליו עד היום.
כמה שאלות:
1. הוא ניתן להסרה בקלות (במידה ואתחרט...)?
2. א"כ הוא מספיק חזק כדי לא ליפול?
3. הוא חומר שמשמש לחיבור או רק לאיטום? (במקרה שלי אני צריך לא רק לסתום חריצים אלא ממש לעשות חיבור בין 2צינורות שלא באותו הקוטר, זה מתאים?)
תודה רבה!