שלום קורסו,
בבקשה...
חומרים אפוקסים משמשים לציפויים שונים אך אינם גמישים ולכן אינם משמשים לאיטום.
האיטום השקוף שאנו מבצעים הוא באמצעעות פולימר פוליאוריתאני אליפאטי שהוא עמיד שחיקה וקרינה וחזק מאד אך גם בעל גמישות מספקת כדי לא להסדק עקב תזוזות נורמאליות שקיימות בכל ריצוף.
אכן כדבריך, גם החומר הפוליאוריתאני חלק מאד, ולכן אנו מיישמים בכל עבודה שכבה עליונה מחוספסת המונעת החלקה כחלק בלתי נפרד מהמפרט הטכני.
בברכה גיורא