שלום,
אני מתגורר בחדרה ולפני 4 שנים בערך בניתי בית. כל הבתים ברחוב הם דו משפחתים אך במגרש הצמוד אלי כנראה שישנה בעיה ולכן לא נצמד בית, מה שמשאיר את הקיר העיוור חשוף (קיר מערבי). בבנייה לא השקעתי באיטום הקיר מתוך אמונה שאוטוטו יבנו שם.הטייח עשה טיח שחור (אני חושב שככה קוראים לזה) וזהו. לאחר שנתיים היה לי כמו פטרייה לבנה בתוך הבית. צבעתי בקיץ עם טיח שליכט בצבע הבית, אך כעת שאני מסתכל על הקיר אני רואה סדקים (בין הבלוקים) וצריך שוב לאטום. איך מומלץ לאטום את הקיר?