שלום לכם,
אני בונה בית, תוכנן שכל מעטפת החוץ תהיה בנויה מאיטונג, ועל העמודים יהיה אדקס.
אבל הקבלן חלק מהקירות יצק מבטון במקום מבלוקים (בגלל שיש בליטה החוצה באיזור החלון, אז את הקיר מהרצפה עד הבליטה של סף החלון הקבלן יצק מבטון).
הקירות היצוקים האלה הם במישור של הבלוקים, אני צריך לדרוש ממנו לשים אדקס גם על הקירות האלה?
האם שמים אדקס גם על קורות שעוברות לרוחב הקירות ?