חזרתי מחול אחרי שבוע שהבית היה אטום ,
ומצאתי עובש מאחורי הדלת, ניקיתי עם מים ואקונומיקה
עברו שבועיים, הקיר לח ועדיין יש קצת עובש
זה ממש קרוב לרצפה, ומהצד השני יש כיור אמבטיה
בכיור נראה שהכל יבש, יש קרמיקה שנראית בסדר.
איך אני יכולה לדעת אם יש נזילה או שהרטיבות זה מהנקיון שלי מלפני שבועיים<