שלום לגולשי ארכיג´וב !
אנו שמחים להודיע על פתיחת פורום איטום ובידוד בראשות חב´ מלגול- מרכז האיטום והבידוד .
מלגול הינה חברה בעלת קשרי מסחר ענפים עם מרבית החברות בתחום בישראל ועוסקת גם ביבוא מוצרים מתקדמים בתחום, אנו מאמינים שביכולתנו לספק מענה רחב לפונה דרך הפורום.
בעיני רוחנו אנו רואים בפורום מקום מפגש לאותם שזקוקים למענה ומצד שני לחברות שעל מוצריהם נשאלו השאלות וליועצי האיטום החפצים שאכן תחום זה יהפוך למקצועי יותר ויותר.
אנו מצדנו מחבקים את מי שיחפוץ לענות לשואלים ויעשה זאת מתוך כוונה לענות על צרכי השואל ולטובתו. אין בכוונתנו להחליף יעוץ של יועצי האיטום, זהו תחום התמחותם ואנו קוראים להם לקחת חלק בפעילות הפורום. אנו יכולים לעזור בהכוונה, ובהתלבטות בין חומרים.
את הפורום תנהל אירית פורמן מחברת מלגול.
http://www.melgol.co.il/