ונראה שאתה מנצל היטב את המצב שאתה עונה לבד , חלק נכבד מהכתוב פה זה קישקוש ואיומים על "אל תעשו לבד כי תתבעו" ועוד כהנה וכהנה , עצה ממני אחרי שנים רבות בפורום הזה אל תתן לשתן לעלות לך לראש ואל תחפש \תראה בפורום כמקור הכנסה זה יתבהר לך כטעות חייך !
ורק אודות לנסיון שלי אני אפילו לא מציין את שמי .