שלום,
יש לי בית קרקע דו-משפחתי ובניתי תוספת של חדר שצמודה לגבול של השכן שלי.
הבניה נעשתה מקיר לבנים שעליה יהיה ציפוי גבס מבפנים, אני מאוד סובל מרעש של דיבורים מהצד של השכן,מה אני יכול לעשות כדי להפחתית את הרעש הזה? האם יהיה מספיק לשים בין הקירות צמד סלעים הכי עבה? האם היריעות האקוסטיות הדקות והיקרות אכן מעניקות בידוד אקוסטי מירבי?
תודה