הדירה שלנו מבלוקים גבס של אשבורד,
ישנו קיר של 1.5 מ´ בין המטבח לפינת אוכל שאנחנו רוצים לעשות בו 3 נישות, בצורה של חלונות מאורכים, כל חלון הוא ברוחב של 27 ס"מ, בין כל חלון יהיה רווח של 15 ס"מ
בתוך כל חלון כזה אנחנו רוצים לשים תאורה
כששאלנו את מנהל העבודה הוא אמר שהוא יכול לעשות לנו את זה אבל הוא המליץ להביא איש גבס חיצוני אחרי טופס 4, לדבריו אם יעשה נישה בבלוקים של גבס הנישה עלולה להסדק ועדיף לעשות זאת בלוח גבס רגיל
מבחינתי זה אומר לשלם עוד כמה אלפי שקלים
מה דעתכם ?
האם עשיית קיר שכזה מבלוקים של גבס תגרום לקיר להסדק ?
האם יש סיכוי שהההסדקות תהיה כזאת גדולה שלא נוכל לאטום אותה בקצת שפכטל ?
בשורה התחתונה - האם לוותר על שירותי הקבלן ולעשות אח"כ את הנישות לבד ?
ואגב, האם איש הגבס הוא גם זה שימשוך לי את נקודות החשמל בתוך הנישות, או שבשביל זה אצטרך אחכ להזמין חשמלאי ?
תודה רבה



