שלום,
יש לי חדר בבית שאני רוצה להשתמש בו לצרכי שיחות טלפון, פגישות וכו´.
הבעיה: החדר חף מכל ציוד כרגע וההד בו חזק בצורה מטורפת.
האם מישהו יכול לתת לי פתרון *זול* כדי לבטל את ההד? שמעתי ששטיח (לא קיר לקיר, זו דירה שכורה) יכול לבטל את הרעשים. ארון לא יהיה שם וגם לא ציוד כבד כמו ספה וכו´.
עצות יתקבלו בברכה.
תודה.