אבי שלום, מצרפת תכנית בנייה של החדר שינה+חדר רחצה הורים. הצינור 4 צול נמצא בקצה השמאלי למעלה ואילו השירותים בצד הימני.
תכנית אינסטלציה עדיין לא הכנתי.
השאלה שלי מתייחסת למעבר הצינור בתוך הארון, והאם זה ישמיע רעש מעבר לנורמה והאם עלול להיות ריח ביוב בארון.
תודה