אנו מחלקים דירה לשתי יחידות והשאלה היא איך לבנות את הקיר המפריד בצורה הטובה ביותר מבחינת בידוד אקוסטי. הוצעו לנו ע"י הקבלן כמה אפשרויות.1 בלוק 10 מלא בחול .(בנוי הפוך) 2. קירות של בלוק 5 שביניהם חול או קלקר או אויר.מה האפשרות העדיפה? ואם יש פתרון אחר שלא תופס הרבה מקום ולא יקר נשמח לשמוע. תודה