היי
גג 50 מ"ר מבטון משופר למים נאנו של רדימיקס
הקצפתי אותו בפוליאוריתן מוקצף 3 ס"מ,כעת בתעלה בתחתית שמובילה למרזב נדרש לבצע שיפוע. כדי שלא יעמדו מים
*האם ניתן לבצע זאת על ידי מדה מתפלסת 6-10 מ´´מ מעל הפוליאוריתן? איזו מומלצת...
והאם ישנם חומרים משחתיים/צמנטים
/אחר שיידעו לבצע שיפועים קלים?.
נ.ב-לא מעוניין לעבוד עם בטקל
תודה