שלום,
גג בטון עם יריעות ביטומניות בנות 20 שנים.
מעונין לחדש את היריעות, האם הקבלן שם יריעות חדשות על הישנות? או שהוא צריך קודם לקלף את הישנות? מה אומר התקן?
בנוסף, אני מעוניין בהלבנה כדי להוריד את הטמפרטורה, הבנתי שאסור למרוח צבע על יריעות ביטומניות, ואני לא מעוניין ביריעות מולבנות, מה האופציות שלי?
תודה.