שלום רב , בניין ישן , כבן 50 , יש מרפסות קטנטנות של פעם ( שטח של פחות מ 1 מ"ר ) , פתוחות , מצב צילום לאלוסטרציה .
בתקרה של מרפסת מתחתינו , יש חישוף של ברזל בצורה קלה , יש לי מספר שאלות
1. באחריות מי הטיפול / וועד הבית , השכן ?
2. ממה נגרם ?
3. האם ביטוח מבנה יכול לעזור ?
4. מי הקבלן שמטפל בנושאים אלו , עבודת גובה , מתוך הדירה ?
בתודה מראש