שלום, אשמח לעזרה.
גג הבניין שלנו הוא כ-400 מ"ר.
הבניין ישן, הגג עם הרבה דודים וכו´ ויש לנו נזילות חוזרות ונשנות, למרות זיפות ותיקוני זיפות חוזרים ונשנים.
אני יודע שיריעות הן פיתרון מצוין אך הן יקרות מדי עבורנו.
א.האם זה סביר שזיפות רגיל לא עושה את העבודה ?
ב.קיבלתי המלצה מבחור מקצועי ואמין להשתמש בנאפופלקס (אחריות לשנתיים). לא מצאתי אזכורים לכך שהחומר הזה משמש לאיטום גגות מהסוג הזה.
אשמח לשמוע את דעתכם בנושא.
תודה
רן