אני גר בדירת גן בבניין בן חמש קומות. הצנרת על המערכת הסולארית עוברת לאורך הקירות החיצוניים של הבניין (באותו חלל שבו מתגוררים בדרך כךך מנועי המזגנים).
אצלי בדירה לאחר קבלת אישור ותוך שינוי מבני האזור הזה הפך להיות חדר עבודה.
הזהירו אותי מראש על גשר קור,בידוד טרמיו אפשרות של עיבוי/נזילה.
היום (בחמש שש שנים אחרונות ), קיימת בעייה של רטיבות .התנפחות הצבע,התפוררות הטיח ןעובש למכביר עד כדי כך שנאלצתי לזרוק ארון איכותי שמחצית מגבן היתה מוכת עובש.
מאתר נזילות מטעם הביטוח לא מצא שום נזילה.
אלו שתי בעיות שבמקרה או לא דרות בחדר אחד.
נואשתי.רעיונות,תובנות למישהו ?