ערב טוב,
אני בשלב מפרט למכרז גבס בבית של קומה אחת (רק קרקע) עם גג שטוח, בהוד השרון.
על הגג עשינו שכבה 5 ס״מ קצף פוליאוריטן, בטקל, ושתי שכבות יריעות (בעתיד כנראה פנלים סולרים).
בתוך הבית עושים הנמכת גבס של 20 ס״מ.
האם מבחינה תרמית המפרט טוב או שכדאי להוסיף צמר סלעים דחוס בהנמכה (או פתרון אחר).
תודה ושבוע טוב
יוני