שלום,
בדירה בת כ 25 שנים בערך שומעים המון רעש מהשכנים למעלה. הרעש הוא של צעידות שלהם על רצפת הדירה שלהם (תקרת הדירה שלי), של גרירת רהיטים, של ריצות. פרט לרעש זה לא עוברים רעשים- לדוגמא, לא שומעים את השכנים מדברים אלא רק קולות של הלימה ודפיקות. הרעש הוא כל הזמן ושומעים אותו בכל רחבי הבית. למיטב ידיעתי מדובר בתקרת צלעות אך מה שמוזר הוא שגם בממ"ד (ששם להבנתי התקרה צריכה להיות בטון מלא) שומעים את הרעש. אשמח להמלצה על יועץ אקוסטיקה או מישהו שיכול לבצע את עבודת הבידוד האקוסטי. הדירה בירושלים. אשמח גם לכל עצה מה ניתן לעשות - הרעש בלתי נסבל.
תודה