שלום רב,
מעוניין לבודד שתי יחידות דיור בבידוד אקוסטי .
מכיוון שכרגע יש חוצץ בין היחידות - קיר בלוקים 7 ס"מ (10 ס"מ עם טייח וצבע) חשבתי להשאיר אותו ולהוסיף משהו שיבודד.השאלה מה לעשות ע"מ לבודד את הרעשים משתי היחידות דיור ברמה גבוהה כזו שלא ישמעו כמעט את הרעש של אחד מהשני ??
האם צמר סלעים בעובי 10 ס"מ עם חיפוי קיר גבס לבן 16 מ"מ יעשה את העבודה ?
האם טיח תרמי טוב יותר או מה ?
אורך הקיר 7 מטר על גובה 2.70 מטר .
**אני מחפש משהו באמת טוב שיעשה את העבודה אך לא יעלה כל כך יקר .
תודה רבה .