שלום
אני בונה מדף גבס לטלויזיה ואני רוצה לעשות חור בחלק האחורי של המדף (עם מקדח כוס) לכבלי החשמל והכבלים.
לאחר קדיחת החור משני צידי המדף/לוחות הגבס
כיצד אני יוצר דופן פנימי/קיר עגול?
האם יש גליל או פתרון אחר שאני מכניס לחור כדי ליצור מבנה של צינור קטן?
או שפשוט משאירים את החור ריק ופתוח?
מקווה שהצלחתי להבהיר את הכוונה
תודה מראש לעונים
עדי