שלום.
ברשותי חדר עם קירות גבס בתוך קונטיינר (קראוון) ממתכת.
קיימתת תקרה צפה מצמר זכוכית בחדר.
הרצפה רגילה (בטון).
קיימים שני חלונות בגודל 1x1.5 מ´ (בערך)
הם תיכונים זה לזה.
הדלת עשויה ממתכת.
2.20x5 מ´
גובה החדר: 2.20 מ´
כרגע החדר משמש כחדר חזרות להרכב של בס, תופים שתי גיטרותת וזמר.
נכון, החדר אולי קטן בשביל 5 אנשים אבל אנחנו מסתדרים שם לא רע מבחינת מקום, מה שמפריע לי בחדר הוא הסאונד.
אני רוצה להפוך את הסאונד בחדר באופן כללי ליותר חם ונעים לאוזן.
הענין של אטימת רעש כלפי חוץ לא מדאיג (אין בעיות עם שכנים מבחינת רעש).
אני מתכנן להכניס במה לתפופים לחדר אבל זה יותר בשביל הכיף שלנו, אתם חושבים שיש בזה חיסרון או יתרון מבחינתת סאונד ולמה יש לשים לב כשבונים במה?
תקציב- אין לי כרגע שום תקציב, אני רוצה לדעת למה להתחיל לחסוך וכמה כסף אצטרך להשיג.
יש לכם רעיונותת?
תודה מראש,
טום.