המקרה שלי ודאי זכור (דרוש משקל קל תחת הריצוף, כי לתקרת קומה תחתונה אין מספיק כח). אחת האופציות הנשקלות היא הגבהת התשתית בחצץ איטונג, ועליה 5 ס"מ בטון מוחלק, ומעל ריצוף בהדבקה. כך שלא יהיה כל חול תחת הריצוף, אלא רק המילוי הנ"ל + תקרת הצלעות שתחת המילוי (כ19 ס"מ עם בלוקי איטונג).
אם אעשה כך, אעשה רצפה צפה. איזה עובי יריעת פלציב דרוש אז?