שלום לכולם
בבית דו קומתי החדרים בקומה העליונה
חמים מאוד.
מה ניתן לעשות בנידון
התקרה יצוקה בטון ובלוקים בעובי 20 ס"מ(צלעות) ומעל בנוי גג רעפים.
על הרצפה של עליית הגג הניחו לוחות קלקל.
מה ניתן לעשות כדי להוריד את הטמפ´ בקומה העליונה.
שמעתי על מפוח בריזר האם הוא יעיל?
יריעות אולטרה פולינום יעזרו?
תודה לעונים