שלום לכם,
הנמיכו לי תקרות גבס (בעקבות התקנת מזגן מיני מרכזי) ומאז אני לא נח לרגע..
בחורף שאני מדליק את המזגן על חימום אז אני שומע (למשך כמה דקות מההדלקה) רעשים גבוהים שמקורם בחיבור התריסים והפילטרים. רעשים אלה הם נראה לי רעשים של התכווצות והתרחבות מתכות.
הרעשים נעלמים לאחר כמה דקות. לאחר כיבוי המזגן הרעשים חוזרים למשך כמה דקות טובות.
בזמן הקיץ - אותה תופעה היתה לי.
הרעשים הם כמו: "תיק תיק תיק תיק " נורא מעצבן וגם מפריע.
אודה לכם אם תסבירו לי מה הבעייה ומה הפתרון.
תודה מראש