אני לא בטוח שתופעת "יבוא מותגים" מוכיחה את עצמה מבחינה כלכלית אחרי הכל במקרה של נענע 10
רוב ציבור הגולשים שלהם לא מודע ולא מבין את זה.
לגבי התייחסות הטוקבקיסטים, אני נותן להם פחות חשיבות גם מפני שדברים חדשניים יוצרים תגובה שלילית וגם לדעתי מדובר בקבוצה שלא מייצגת את הכלל.
אני מסכים איתך לגבי הקמפיין.(שלטי חוצות)
לפני שמדברים על העיצוב, לדעתי הקונצפט
של האינטרוויזיה מרענן מאוד אבל השימוש בדימויים של הכלאה בין שתי חיות כפרשנות לטקסט הוא מיושן והוא התפתח בעיקר לפני 15 שנה ובתקופת השקתה של תוכנת הפוטושופ, והוא נעשה בהמון וריאציות לאורך השנים.
השלטים סובלים גם מעיצוב בעייתי, צבעוניות, טיפוגרפיה, היררכיה...
קבלו לינק
http://israblog.nana10.co
.il/tblogread.asp?blog=47
5198&blogcode=9634488