גלובליזציה עובדת בשני הכיוונים.מעצבים ישראלים רבים עובדים במדינות העולם, וחלקם מצליחים מאד.כך שאנו לא רק מיבאים, אלא גם מיצאים עיצוב ותכנון. יחד עם זאת, אי אפשר להתעלם מהעובדה שביותר ויותר מקרים, מעדיפים לייבא "מותג" במקום לייבא "כשרון".
אין לי טענות כלפי נוויל ברודי, ואני אפילו חושב שהעיצוב של נענע 10 חצוף מספיק בכדי להצדיק את המהלך. יחד עם זאת, נדמה ששמו של המעצב הפך לשיקול המרכזי שגרם לבחירתו, ולאו דוקא כישוריו ותרומתו לתרבות.
עלינו קודם להיות עם תרבותי מספיק בכדי לשפוט ולבקר תרבות, ואז לבקש להיות חלק מהחגיגה העולמית.
ובהצלחה לפורום החדש.