אפשר להזכיר את מגדלי yoo שתוכננו ע"י פיליפ סטרק שהוא בכלל מעצב תעשייתי,
או את גשר הכניסה לי-ם של סנטיאגו קלאטראווה הספרדי,
קיימת תופעה של "יבוא מותגים" כי מבחינה כלכלית היא מוכיחה את עצמה כגורפת פרסום / יחסי ציבור / כסף.
אותה תופעה חוזרת על עצמה בכנסים השונים,
כנס אדריכלות/עיצוב ללא "כוכב" מחו"ל - יתקשה להתרומם, מצד אחד זו פרובינציאליות, מצד שני יש סקרנות ב"מה קורה בחו"ל" .
לגבי נענע 10
אני עוד מתלבט, יש שם נקודות אור ונקודות חושך.
מבדיקת הטוקבקים באתרים שונים לגבי העיצוב החדש - הייתי אומר שכ 80%-90% הגיבו באופן שלילי - זה כמובן לא סקר מדויק אבל נותן כיוון...
ד"א - אפשר גם להזכיר את פרסום החוצות שלהם שלדעתי ממש לא מתפקד,
כי האפור של המסך עוד מאיר (קצת), האפור בשלט - פשוט מעלים את התוכן.