תודה לך על ההתייחסות המפורטת. זו פעם ראשונה שאני זוכה לקבל התייחסות ממישהו שנמצא בתחום (פשוט לא מכיר כאלה...) וזה חשוב לי מאוד לדעת את הנקודות שהעלית!
ולמרות הכל... האם אתה יכול בכל זאת לייעץ לי מה לעשות לאור המצב שתיארת? באיזו מסלול לימודים הכי כדאי לי לבחור?
במסלול עיצוב גרפי לעולם הפרסום והאינטרנט שכולל לימודי תורת העיצוב, תוכנות גרפיות אבל לימוד בניית אתרים בסיסי בלבד, או במסלול בנייה ועיצוב אתרים שכולל לימוד תוכנות בנייה ותוכנות גרפיות לעיצוב האתר (ופחות נכנס ללימוד תורת העיצוב)?
או שבכלל יש לך המלצה אחרת בשבילי?
אגב, שמעת על מכללת סלע?
שוב תודה :)