Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון
לכניסה לפורום: תקשורת חזותית | עיצוב גרפי לחצו כאן הדפסה
נושא:

בצלאל


מחבר ההודעה: מיכל - דוא"ל לכותב
בתאריך: 16/09/2008 22:28:04
לכניסה לפורום: תקשורת חזותית | עיצוב גרפי לחצו כאן
הדפסה
היי , בתיק עבודות חשוב להביע את עצמך , עבודות שחושפות עניין אישי טובות יותר לדעתי כי הן פונות לרגש של הבחונים , עבודות על עמדה חברתית זה קצת יותר בעיותי כי לכל אחד דעה שונה , כמו כן. הכי טוב זה לשאול סטודנטים שכבר לומדים שם מה הם עשו... לא צרייך מכינה בשביל להתקבל לעיצוב גרפי (לא אקרא לזה לעולם תקשורת חזותית). אם את לא יכולה להבין לבד מה רוצים ממך (לשאול סטודנטים , לרוץ , לראות מה עושים במחלקות , לשאול כל מי שאפשר) אז לשם מה לך לכנס לתחום קשה שבו הכל עושים הרי לבד ? להתבקבל זה חלק הקל , ומי שעושה מכינה , זה הכי קל בעולם... אבל זה סוג של קיצור דרך. אם את באמת מוכשרת (ביכולת להבין מה רוצים ממך באותו מוסד) , אז את תתקבלי לכל מקום שתרצי, וגם תוכלי לדחוף את עצמך אחרי הלימודים. בעניין תיק עבודות , עוד דבר . אני אישית שמתי כל מה שנראה לי , שמתי כמה תמונות , כמה רישומים , לפעמים חשוב שיהיה רצף וקשר בינהם , שיראו שמדובר על אותה אשה שעומדת מולם , ולא לראות שוני בין עבודה לעבדוה. זה יוצר בלבול , כאילו את לא מגובשת , ומצד שני זה יכול ליצור מצב שבו את כאילו "אפורה" ועושה כל הזמן אותו דבר. לכן זה מורכב , פשוט לפתוח עיניים ! ולעשות את הכי טוב שאפשר. אה כן ! והכי חשוב , לקורא חומר , הרבה חומר על כל מה שקשור לאומנות ועיצוב .