למען האמת בתקופה שאני ניגשתי לבחינות הקבלה (ויצו חיפה)
הצגתי כל מה שנראה לי מתאים, כמה איורים, רישומים, וצילומים.
היום העניין כבר יותר מורכב, יש מכינות שעוזרות ומובילות אותך לבניית תיק עבודות. אז אולי הייתי בודק כיוון כזה, למרות שלדעתי אפשר להתקבל
גם בלעדיהם.
לגבי שאלתך השניה האם כוונתך ללמוד את שניהם יחד?
כי אם כן אז זה בלתי אפשרי!