למדתי במקום ברמת גן (לא אעשה פה פרסום) שנתן לי את כל הכלים הרלוונטיים לעיצוב גרפי בכל התוכנות (נטו פרקטיקה) והתחלתי לעבוד בשכר ידוע מראש כי זה המקום היחיד בארץ שמתחייב חוזית לעבודה בתחום העיצוב, מעבר לזה את משתלבת כביצועיסטית במשרד פרסום או מעצבת בצד לקוח ולאט לאט גדלה עם התפקיד ועם המשכורת :) בהצלחה