יש חברות שעוקבות אחרי הנושא ועוקפות אותו.
ולכן זה יכול להיות נושא מלחיץ...ובצדק.
אם את עובדת כעצמאית מהבית בהיקף נמוך יש מצב שתצאי מזה בזול ולא יעלו עליך כי את רקיק קטן, אבל אם היקף העבודות גדול ואת מתחילה לפתוח עסק משגשג + עובד/ת או יותר אז אני ממליצה לעבור לתוכנות החוקיות!
תרכשי כל פעם אחת ואז עוד אחת...אולי שווה לבדוק איזה הנחה מקבלים אם קונים את כל החבילה.
מה עוד, שניתן לעתים להשיג את הגרסאות היותר נמוכות עם רישיון ביותר זול....
מקוה שזה עוזר לך.
טפו פו טפו וחמסה חמסה חמסה....בהצלחה במה שתחליטי.