קודם כל לגבי הענף הספציפי הזה, למיטב ידיעתי לא רק שהוא לא רווי אלא יש חוסר באנשים איכותיים
וככל שהזמן מתקדם התחום הזה מתפתח יותר.
את צריכה להחליט לאיזה כיוון את נמשכת,
את יכולה להיכנס לחברות האינטראקטיב
שמתעסקות בפרסום באינטרנט ובניית אתרים
ודרכן תוכלי לרכוש לך את הניסיון והקשרים.
או לנסות בדרך עצמאית- בדרך זו את צריכה לבנות לעצמך תיק עבודות.
הדרך ליצירת תיק עבודות היא בעצם ליצור כמה אתרים פיקטיביים או לחברים...
לאחר מכן אני ממליץ לך לעשות אתר לעצמך ולקדם אותו באינטרנט.
לגבי המקומות שאת יכולה ללמוד בהם,
אז מסתבר שיש המון, אבל שניים מהם למשל-
מנטור וג´ון ברייס.