שלום,
אולי אתם תוכלו לעזור לי...
אני כבר בסוף שנות ה-30 לחיי ומחפש לעשות שינוי בקריירה. אני מתעניין בלימוד בנייה ועיצוב אתרים ,כאשר הדגש יושם באותה מידה גם על הפן התכנותי/טכני בבניית האתר וגם על הפן העיצובי. על איזה מוסד לימודים נחשב אתם ממליצים באיזור המרכז / ירושלים, במתכונת של לימודי ערב (למשך כשנה) או לחלופין לימודי יום במסלול מרוכז ומזורז (חודשים ספורים)? יש בכלל מסלול מרכז ומזורז?
ועוד משהו... יש לי התלבטות גדולה:
במקור רציתי ללמוד תקשורת חזותית / עיצוב גרפי לעולם הפרסום והאינטרנט, שזה כולל לימוד של התוכנות העיקריות של גרפיקה ממוחשבת, כאשר בנוסף ניתן איזשהו רקע בבניית אתרים אבל רק "על קצה המזלג". התחום הגרפי/עיצובי מאוד מושך אותי ואני חושב שאני יכול להיות טוב בו בזכות יכולות גרפיות טובות שיש לי...
אבל... מאחר שהבנתי שגרפיקאים/מעצבי אתרים מרוויחים משכורות נמוכות יחסית (סליחה...), ומה לעשות, אני לא חייל משוחרר אלא צריך לפרנס משפחה, חשבתי לשלב בין שני התחומים שגם ככה משתלבים מאליהם ולבחור בלימודי בנייה ועיצוב אתרים (web master & designer) שעד כמה שאני מבין, המשכורות שם גבוהות יותר. אין לי רקע בתכנות. הרקע היחיד שיש לי בבניית אתרים הוא בניית פורטלים ב-sharepoint שאני חושב שיכול להוות בשבילי יתרון מסוים. לעשות קורס webmaster בלבד לא נראה לי בכלל כי פחות מעניין אותי לנהל אתר ולתחזק אותו, יותר ליצור אותו ולעצב אותו (ובכלל לעסוק בעיצוב גרפי מעבר לאתר אינטרנט).
מה אתם אומרים? האם ההנחות שלי נכונות?
אשמח לתשובות לשאלותיי ולכל התייחסות נוספת.
תודה מראש.