שלום,
מישהו יודע כמה צריך להיות גודל פונט של הכתובת והטלפונים בכרטיס ביקור?
אני עשיתי 9 pt, זה מספיק או שרצוי יותר גדול?
אני שילבתי בכרטיס ביקור גם טקסט באנגלית, האם הטקסט באנגלית צריך להיות מעט יותר קטן משל העברית?
מכירים אתרים שבהם יש דוגמאות לכרטיסי ביקור או ניירת או סוגים שונים של עיצובים?
תודה.