אשמח מאוד לתשובה ממי שמבין, ביטלתי את המנוי השנתי לאדובי אך התוכנות עדיין מותקנות על המחשב ואפשר משום מה עדיין להשתמש בהם, זה תקין ? אני יכול להמשיך להתשתמש בפוטושופ אילוס וכו כרגיל למרות שביטלתי ? ורק אי אפשר להוריד את הגרסאות החדשות יותר זה כל ההבדל ?