שלום לכולם
חושבת ללמוד עיצוב גרפי כהסבה מקצועית ואשמח לשמוע ממכם על המקצוע כמי שעובד בזה..
1.איך נראה יום העבודה של מעצב גרפי? מה תהליך העבודה?
2.אם אני רוצה ללמוד קורס (מעשית לא מתאפשר ללמוד תואר) איפה הייתם ממליצים ללמוד? קורס מקצועי וטוב.. או- איך אפשר לדעת מה מומלץ מתוך כל ההיצע בשוק?
3.עבודה כשכיר לעומת עבודה כעצמאי- מה ההבדלים בתהליך העבודה עצמה? ומבחינת השכר?
4.האם עבודה כשכירה זה בהכרח משרה מלאה?
5.ואם יש לכם עוד טיפים או תובנות בנושא ממש אשמח לשמוע!
תודה רבה מראש!!