היי,
אבקש את עזרתכם בתמחור עבודה ללקוח.
קיבלתי קובץ תמונה של לוגו קיים, באיכות נמוכה ובפורמט שלא ניתן לערוך אותו.
המשמעות היא שלצורך שינויי צבעוניות אני צריכה לבנות את הלוגו מחדש, לא מדובר במשהו מורכב מידי (צבע רקע, פונט ואייקון שאצטרך להוסיף).
מה העלות שהייתם לוקחים על עבודה מסוג זה?
אשמח לדעת גם באופן כללי האם יש איזה שהוא תמחור שלפיו ניתן לעבוד ולדעת איך לתמחר את העבודה ללקוח?
תודה!