שלום לכל המעצבים והמעצבות
כחלק מפרויקט אפיון חוויה יצרנו שאלון שמנסה להבין לעומק ולמצוא פתרון לבעיות וקשיים שיש בעבודה מול לקוחות כמעצבים .
נשמח אם תקדישו 5 דקות מזמנכם ותענו על השאלון.
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfjHm79FT
n8LDtJMBz_ZxS5GOi3CKTyDYSZdZbWSeNxa2loxQ/viewform?
usp=sf_link